2012. november 12., hétfő

Én tudtam, én tudtam, hogy vannak angyalok!


Tegnap csodás dolog történt velünk!75992_3876351553603_2141162653_n.jpg
Az elejéről kezdem. Márknak van egy zenélős macija- alias Mac-mac, aki a szeretettől már nem zenél és meglehetősen nyúzott, de csak vele alszik el. Szerettem volna pót Mac-mac-ot szerezni, de kiderült, nehéz ügy. Ahol vettem, nagyon nem hatotta meg őket a dolog. Nyomoztam hát a neten, hol árulják ezt a márkát, írtam leveleket.
Egy vecsési hölgy megígérte, megnézi a lengyelországi nagykerben, de sajnos nem talált. Később kaptam még egy levelet, hogy megnézik, de gondoltam, ugyanabban a nagykerben úgysem találnak. 
Tegnap szüleimnél voltunk Kónyban. Csörög a telefon, főnököm volt Éva, de csak arra volt kíváncsi, hol vagyunk, és mi a pontos cím, és már le is tette. A mi fejünkben minden megfordult, de az nyugtatott minket, hogy Éva hangja olyan vidám volt.
Én épp a virágoskertet rendeztem, mikor hallottam, megjöttek. Legnagyobb meglepetésemre azonban az ajtóban nem a főnökasszonyom állt, hanem három ismeretlen, és egy APRÓ ISMERŐS a kezükben. A kapuvári BABYMARKET WEBSHOP kinyomozta kik vagyunk, és óriási meglepetésként eljuttatták kicsi Márknak az ÚJ Mac-mac-ot!
Még ma sem ocsúdtunk fel teljesen a meglepettségtől :-)!

Még egyszer köszönjük BABYMARKET WEBSHOP, Laci és társai, és Éva! Számunkra ez az év meglepetése:-)!
Ildi, Gábor, Márk


Hozzászólások:


Horváth Kis Ágnes Én tudtam én tudtam hogy vannak angyalok! És tessék. Megkönnyeztem bevallom.... :-)))
Márk Ildikó :-), igen, és tényleg :-), nagyon szép ajándék volt
Mónika Turbók Olyan jó ezt olvasni :)! Örömmel tölt el, hogy vannak még ilyen emberek, akiket nem csak az önzés hajt (ami egy kisebb / nagyobb akadály esetén már el is veszi a kedvük a komolyabb "erőbedobástól")... Bearanyozta a napom ez a kis történet. Köszi :)
Mónika Turbók és megint elolvastam =)
Márk Ildikó Én csak leírtam, a három baba-és Mac-mac-barátnak köszönjük :-)! A "copyright" az övék:-)!
Laura Sziegl Ez igen, jó ilyet hallani, hogy ilyen is van :)
Nikolett Fehér Örülünk, hogy sikerült örömet szereznünk! :-)
Zsófia Vitéz Jó hallani ilyen jó híreket is:) hálistennek léteznek önzetlen és segítőkész emberek is :)
Mónika Csonkáné Kurunczy Jaj,de jó!Azért vannak még jó emberek! :))
 Babymarket dolgozóinak kedvenc idézetei:
Jobb adni mint kapni !
Megcsináltam mert nem tudtam, hogy lehetetlen !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése